Tiagz - They Call Me Tiago (Her Name Is Margo) Lyrics | i don't know who is margo
02:53
13,336,390
TikTokTunes
Reddit
stream Tiagz - They Call Me Tiago (Her Name Is Margo) Lyrics | i don't know who is margo: spoti.fi/2nMhW6J
⭐ Instagram: instagram.com/itstiktoktunes
⭐ Spotify Playlists: sptfy.com/4Pdl
TikTok Account: vm.tiktok.com/m8Q89S/
get Tiagz - They Call Me Tiago (Her Name Is Margo) Lyrics | i don't know who is margo: open.spotify.com/track/489AYiTB0ylShgV29tihMo?si=1IiHJE61QHSyzJNmRM8Aiw
⭐Tiagz
www.snapchat.com/add/tiagogarcia
www.tiktok.com/@iamtiagz
desofts.infofeatured
instagram.com/iamtiagz/
_
[Intro]
Excuse me, her name is Margo
Not Marco, not mango, Wells Fargo
Yes someone said Wells Fargo
[Hook]
They call me Tiago
I don’t know who’s Margo
I just hit this lotto
I’m building up my cargo
And I know that I gotta go
(x2)
[Verse 1]
Ouh, behind the scene is so lit
Ouh, getting hit up I made it
Ouh Ouh, relax cause I gotta cool it
Ouh, this why I never quit
I’m on a different wave, stick to my little lane
Gassing me up, they do not know what’s up
Nobody knew me, I’m swimming in the sea
They all see the ice but not what’s underneath
And now I go go go go...
Go go go go...
Go go go go...
Stop, what was I waiting for?
Imma take over
It’s a game over
Don’t even bother, yuh
[Hook]
They call me Tiago
I don’t know who’s Margo
I just hit this lotto
I’m building up my cargo
And I know that I gotta go
(x2)
[Verse 2]
...
I’ve been patient in all the grind I put and strive for
Till 5am when the sun came out and had the drive but I had to stand up
(x2)
Everybody really judged me behind my back
I just stayed woke and I made these tracks
Just dropping more and I made those stacks
Now I’m back in my zone.
[Hook]
They call me Tiago
I don’t know who’s Margo
I just hit this lotto
I’m building up my cargo
And I know that I gotta go
(x2)
_
Contact me: itstiktoktunes@gmail.com
#tiagz#theycallmetiago#tiktok #tiktoktunes

KOMMENTARE
  • TikTokTunes
    TikTokTunes

    *🌍Where are you from??🌍* *Comment your country below!😊* ⭐ Spotify Playlists: sptfy.com/4Pdl

    • Kevin MinecraftGamer
      Kevin MinecraftGamer

      From MAURITIUS🇲🇺

    • ii_Kawaii Kai_ii
      ii_Kawaii Kai_ii

      Phlippines-

    • Manjula Ratnayake
      Manjula Ratnayake

      TikTokTunes Sri Lanka 🇱🇰

    • Ania B
      Ania B

      Poland

    • Shine EXO
      Shine EXO

      Indian

  • Kyran Coogan
    Kyran Coogan

    this is lit

  • Zoe Redd
    Zoe Redd

    Get off of full screen watch the video and stop looking at the comments

  • Rager Gaming
    Rager Gaming

    Omg HE FOLLOWS MEEEEEEEEEEEEEEEEE

  • •ÇŁØÛÑD9SÎÑGŁÈ• •LADIESGROUP•
    •ÇŁØÛÑD9SÎÑGŁÈ• •LADIESGROUP•

    When you smoke weird and there’s to much smoke you can see your freind and he says we’re Margo and Margo’s died and you forget who he is 😝

  • kapi boss
    kapi boss

    POLSKA

  • Jade Turner
    Jade Turner

    My dog's name is Tiago before I knew this guy

  • Loran Crosby
    Loran Crosby

    Frik no

  • itsebbs
    itsebbs

    I HATE UR FUCKING MUSIC STOP FUCKINGG SHOWING UP ON MY FUCKINGG MUSIC QUEQUE THE FUCK ! I BLOCKED YA & YA STILL APPEAR LIKE STOP

  • EmPlaysBloxburg
    EmPlaysBloxburg

    Idk how to explain it but this bass like- I feel it in my heart and it’s AWESOME!!!!

  • Лилия Сафарчева
    Лилия Сафарчева

    Кто с тик тока? 😹

  • Paul Holban
    Paul Holban

    Sidemen is the best

  • Favor Why!
    Favor Why!

    Did she get credited for this?

  • Suck my TICK
    Suck my TICK

    This hit harder then my grandma falling down the stairs

  • GomB
    GomB

    soundcloud.com/tiktok1/sets/tiktok all tiktok soungs you can play it on soundcloud playerlist

  • Sebastian 00
    Sebastian 00

    Me thinking it said doggo not Tiago 💀

  • MIzzo Gaming
    MIzzo Gaming

    the first 30 seconds were lit but the rest of the song.... meh....

  • Enes Kumus
    Enes Kumus

    😂😂 I literally searched "they call me fartgo"!!!!

  • prosto chelovek Clelovecovich
    prosto chelovek Clelovecovich

    русские,лайкните тип чето умное сказал

  • David Patridge
    David Patridge

    when he tries to sing lol its so baddddd

  • Raymond Shamsher
    Raymond Shamsher

    When did music get so shitty, dafuq

  • i am boketto
    i am boketto

    me never will fall inlove again for a audio (after bakugou’s oi oi oi),,, *they call tiago* oPPS!

  • sarah akhund
    sarah akhund

    the beat hits REALLY different

  • Marco Dinata fardiansyah
    Marco Dinata fardiansyah

    soon 2 million subscribe, the spirit of making the video

  • Wolfy and tiger YouTube
    Wolfy and tiger YouTube

    Eldiablo

  • Wolfy and tiger YouTube
    Wolfy and tiger YouTube

    They call me eldiago

  • zebol zebo
    zebol zebo

    They call me Tiago!..

  • Pritam Toppo
    Pritam Toppo

    The start sounds like Kream by Tyga and Iggy

  • kailani cooper
    kailani cooper

    oh god this song🤢

  • Rift_Pigeon YT
    Rift_Pigeon YT

    Tik Thot gae

  • Boomer_113
    Boomer_113

    Could’ve swore this was bbno$

  • Josr Gonzalez
    Josr Gonzalez

    i love this song

  • Anastasis Galeos
    Anastasis Galeos

    Perfect song for my regen, named Thiago, in FM20.

  • Nancy Kippers
    Nancy Kippers

    They call me- Trey I gotta basketball game tomorrow

  • MIKE MELTON
    MIKE MELTON

    This hits harder than my moms belt

  • sageybae
    sageybae

    Why he sound like the dobre twins when he start to rap

  • Sinta Safira
    Sinta Safira

    Isnt margo the girl from minions-

  • Dezriana Harris
    Dezriana Harris

    Like it

  • Ashlyn Perrodin
    Ashlyn Perrodin

    A yes the song about the obese breaded dragon 🙄

  • BryceFortniteYt O
    BryceFortniteYt O

    Us

  • Letz Play Levi !
    Letz Play Levi !

    did anyone else search did someone say wells Fargo XD

  • x Galaxy Gacha x
    x Galaxy Gacha x

    My Friend: how many times have you put this song on? Me: umm like about 38453 times XD

  • Y8unshy :3
    Y8unshy :3

    O shit meeeeeen

  • Kaci Spiker
    Kaci Spiker

    Adding this to my playlist thank you!😊

  • Brian’s BSN Effort
    Brian’s BSN Effort

    Tiktok got million views

  • animal_block
    animal_block

    Wer kommt von TikTok 😂die Stimme ist voll geil

  • mohamed zerrouki
    mohamed zerrouki

    I just writ "they c" in the sarching bar

  • Deeandra Garza
    Deeandra Garza

    Hi

  • Anwaar Wagner
    Anwaar Wagner

    I and I know that I gotta go 😎

  • lavun
    lavun

    fuck this song

  • 2 0 2 0
    2 0 2 0

    I’m from BRASIL 🇧🇷 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

  • bruhguy1 2
    bruhguy1 2

    Why does his voice sound like bruh

  • Naïda Chummun
    Naïda Chummun

    ❤🔥😱

  • Альбина Базарова
    Альбина Базарова

    Обращаю эту песню мне 14

  • Tugar 0017
    Tugar 0017

    Challenge tempelin nyonyok

  • RBX FUSIONS
    RBX FUSIONS

    Omond Mychael Davion Takis Tarrell Dachene Diaja Daijinay Destiny Mariah Nyaliyah Sarray Styania

  • i like animals
    i like animals

    hi

  • najah akilah
    najah akilah

    Bruh I srear this is Margo notho

  • Shyam Allaham
    Shyam Allaham

    I GO TO THE TOO

  • tehlikeli sadwichh
    tehlikeli sadwichh

    <a href="#" class="seekto" data-time="0">00:00</a>

  • Tiago B
    Tiago B

    My name is Tiago

  • SuperSpeedyBryce
    SuperSpeedyBryce

    <a href="#" class="seekto" data-time="33">0:33</a> it’s Jeffy

  • Levi -
    Levi -

    This hits harder than my uncles ******

  • Giovanni Rocco
    Giovanni Rocco

    E putent sta canzon

  • •Max Subliminals•
    •Max Subliminals•

    Let’s start a lyric chain They call me Tiago

    • yuldaa
      yuldaa

      I don't kno' who's margo

  • ITZ GALAXY OREO undertalexxx
    ITZ GALAXY OREO undertalexxx

    LRYICS SINGING!! if u wanna sing :3 Excuse me her name is Margo.. not Marco or mango wells fargo? ( Lol) yes well they said wells fargo...

  • Maiina M
    Maiina M

    You now there’s a place called wells fargo

  • AMAL Amal
    AMAL Amal

    Margo Robbie :model, actress...

  • kerry irwin
    kerry irwin

    Walk man tmg

  • bruh
    bruh

    Imagine being girl in the start

  • cinnamon
    cinnamon

    The first 30 seconds are good sure, but the rest is trash it’s like it was made just to get famous on tiktok

  • Gustavo Rodrigues
    Gustavo Rodrigues

    The best TikTok song in my opinion is this: desofts.info/hd/video/f96qkqClja1oqHY

    • cinnamon
      cinnamon

      desofts.info/hd/video/lbeuZ6pujaCOyYY this ones my favourite

  • Walter Moreno
    Walter Moreno

    VIBE MODE ACTIVATED

  • Thomas Beck
    Thomas Beck

    This song goes 100 to 1 real fast 🙈

  • TyumiGacha!
    TyumiGacha!

    Had me in the first parf ngl.

  • Nitha Maratha
    Nitha Maratha

    It says ,"They call me Doggo!!"

  • Nitha Maratha
    Nitha Maratha

    Margo!!! I mean.... A MURUGA

    • Nitha Maratha
      Nitha Maratha

      Woww!!!!! 0_0

  • Khalix Gamer
    Khalix Gamer

    Why is this has more veiws than the orginal

  • Ahmed Shakir
    Ahmed Shakir

    Whos Margo?🤔🤔

  • Ahmed Shakir
    Ahmed Shakir

    My name is Tiago to lol😂😂😂

Nächster
AWAKEN TEN : 1010
0:51
283 Tsd.
Bogota
2:45
105 Tsd.